يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ آژير قرمز به صدا درآمد
فکرشهر- سيد فريور موسوی: با فرا رسيدن فصل پاییز و متعاقب آن فصل زمستان و متلاطم شدن خليج فارس، تردد دريايی اهالی جزيره خارگ به بوشهر، گناوه و بالعكس چون سنوات گذشته با مشكلات عديده ای روبرو خواهد شد...
کد خبر: ۹۹۴۶۱
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

فکرشهر- سيد فريور موسوی: با فرا رسيدن فصل پاییز و متعاقب آن فصل زمستان و متلاطم شدن خليج فارس، تردد دريايی اهالی جزيره خارگ به بوشهر، گناوه و بالعكس چون سنوات گذشته با مشكلات عديده ای روبرو خواهد شد.

ساليان متمادی است كه تردد دريايی جزيره نشينان خارگی حتی در زمان آرامش دريا، با مشكلات مختلفی از جمله نبود كشتی مناسب، عدم حضور بخش خصوصی، نبود زيرساخت های مناسب تردد دريايی و ورود و خروج ناوگان دريايی و مواجه بوده است كه به همراه وضعيت نابسامان و ناپايدار جوی، همه و همه دست به دست هم داده تا رفت و آمد دريايی مردم مظلوم خارگ با سختی و مصيبت همراه بوده و حتی فرياد كمک خواهی ايشان را نه كسی شنيده و نه هيچ ارگانی در جهت درمان اين زخم كهنه برآمده است.

 حالا با فرا رسيدن ايام پرتلاطم و خروشان خليج فارس، جا دارد تا در اندک زمان باقی مانده، فكر چاره ای كرد تا اين معضل هميشگی خارگی ها برای هميشه ريشه كن شده و مردم با آرامش خيال و ذهنی راحت به سفر دريايی خود بپردازند.

 روی سخن با مسوولين شهری و نهادهای مرتبط دولتی درون جزيره است؛ همان هايی كه برای تكيه زدن به جايگاه و صندلی مديريت شان برای بدست آوردن رأی مردم هزينه كرده اند. 

حال بايستی پاداش همان رأی ها را به اين مظلومان ولايتمدار بازگرداند. زمستان سرد، طوفانی مواج در راه است؛ به فكر اين مردم باشيد!

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر